Thursday 20 April 2023

"စစ်ကောင်စီမှ YAK130 Jet Fighter ဖြင့် လေကြောင်းပစ်ခတ်မှု၊ လက်နက်ကြီးပစ်ခတ်မှုများ ပြုလုပ်သော်လည်း အထိအခိုက်မရှိဘဲ စကစ၏ လက်နက်များ သိမ်းဆည်းရမိ"


 "စစ်ကောင်စီမှ YAK130 Jet Fighter ဖြင့် လေကြောင်းပစ်ခတ်မှု၊ လက်နက်ကြီးပစ်ခတ်မှုများ ပြုလုပ်သော်လည်း အထိအခိုက်မရှိဘဲ စကစ၏ လက်နက်များ သိမ်းဆည်းရမိ"


(၂၀.၄.၂၀၂၃) တွင် မိမိတို့ တော်လှန်ရေးပူးပေါင်းတပ်ဖွဲ့၏ စိုးမိုးနယ်မြေအား အကြမ်းဖက်စစ်ကောင်စီဘက်မှ လက်နက်ကြီးဖြင့် အဆက်မပြတ်ပစ်ခတ်ပြီး လေကြောင်းပစ်ကူ (YAK130 Jet Fighter) ၁ စီးဖြင့် (၃)ကြိမ်ထက်မနည်း ပစ်ခတ်ပြီး ထိုးဖောက်ဝင်ရောက်ရန်ကြိုးစားခဲ့သည်။

မိမိတို့ တပ်မဟာ(၆) KNU/ KNLA၊ ကော်ဘရာစစ်ကြောင်း(၁)၊ ကော်ဘရာစစ်ကြောင်း(၂)၊ ကျားသစ်နက်စစ်ကြောင်း၊ Federal Wings၊ Golden Eagle၊ ရောင်နီ ပူးပေါင်းတပ်ဖွဲ့တို့မှ နယ်မြေရှင်းလင်းရေး ပြုလုပ်ခဲ့ရာ MA1 (၁)လက်၊ MA2 (၁)လက်၊ MAကျည်ဘောက် (၃)ဘောက်၊ MA2ကျည်ဘောက်အဝိုင်း (၁)ဘောက်၊ 40mmအသီး (၆)လုံး၊ 60mm (၆)လုံး၊ RPG (၁)လုံး၊ နင်းမိုင်း (၄)လုံး စသည်တို့အား သိမ်းဆည်းရမိခဲ့သည်။

ရန်သူဘက်မှ လက်နက်ကြီး၊ လေကြောင်းတို့ အသုံးပြုတိုက်ခိုက်ခဲ့သော်လည်း မိမိတို့ပူးပေါင်းတပ်ဖွဲ့မှာ မိဘပြည်သူများပို့သသောမေတ္တာကြောင့် ထိခိုက်မှု တစ်စုံတစ်ရာမရှိခဲ့ပါ။

No comments:

Post a Comment

အာဏာရူးမွှေလို့ ဒုက္ခပင်လယ်ဝေရတဲ့ တိုင်းပြည်

 အာဏာရူးမွှေလို့ ဒုက္ခပင်လယ်ဝေရတဲ့ တိုင်းပြည်  ၂၀၂၁ ဖေဖော်ဝါရီလကစလို့ အလားအလာကောင်းတွေနဲ့ ရှေ့ကို ချီတက်နေတဲ့နိုင်ငံဟာ တခါထဲ နောက်ပြန်လန်ကျ...