Wednesday 4 September 2024

လားရှိုးကို သိမ်းပိုက်မှု) တကယ်က ကျွန်တော်တို့ ဒီထက်အများကြီး ခက်ခဲမယ်လို့ ထင်ထားခဲ့တာ


 “(လားရှိုးကို သိမ်းပိုက်မှု) တကယ်က ကျွန်တော်တို့ ဒီထက်အများကြီး ခက်ခဲမယ်လို့ ထင်ထားခဲ့တာ။ သူတို့ ၁၀၂၇ အပစ်ရပ်ထားတဲ့အချိန်နဲ့ ဒီကြားထဲမှာ နည်းပညာအရရော ဖွဲ့စည်းပုံအရပါ ပြင်ဆင်မှုတွေအများကြီး လုပ်ထားမယ်။ အရမ်းခက်ခဲမယ်လို့ ထင်ထားတာပေါ့။ ဒါပေမယ့် တကယ်ကျတော့ သူတို့ရဲ့ Moral အပိုင်းမှာ တော်တော်လေး ပျော့ညံ့တာတွေကို ကျွန်တော်တို့ တွေ့ရတယ်။ ဒါက သူတို့ရဲ့အားအပျော့ဆုံး အပိုင်းလို့ ကျွန်တော်တို့မြင်တယ်။ “


ဗိုလ်ချုပ်ထွန်းမြတ်နိုင်

တပ်မှူးချုပ်

အာရက္ခတပ်တော် (AA)


စာကြွင်း - The Irrawaddy News နှင့် အင်တာဗျုးမှ ကောက်နှုတ်ချက် ဖြစ်ပါသည်။


#PDFInsight

2 comments:

အာဏာရူးမွှေလို့ ဒုက္ခပင်လယ်ဝေရတဲ့ တိုင်းပြည်

 အာဏာရူးမွှေလို့ ဒုက္ခပင်လယ်ဝေရတဲ့ တိုင်းပြည်  ၂၀၂၁ ဖေဖော်ဝါရီလကစလို့ အလားအလာကောင်းတွေနဲ့ ရှေ့ကို ချီတက်နေတဲ့နိုင်ငံဟာ တခါထဲ နောက်ပြန်လန်ကျ...